در این مطلب صفر تا صد قانون جذب در روابط اجتماعی رو بررسی میکنیم و اینگه چگونه افراد را جذب کنید.

تا حالا دقت کردین بعضی از افراد خیلی جذاب و دوست داشتنی اند و به اصطلاح همه دیوانه‌شان هستند؟ فکر میکنید این ها به دلیل طرز را رفتن شان باشد ؟ یا نرمی صدایشان؟ قطعا هیچکدام از این ها دلیل جذا بودن این افراد نیست. در این مقاله از یک راط بسیار بزرگ پرده پرداری کرده ام. با من همراه باشید...

 

دلیل جذابیت بعضی از مردم...

اینکه قشری از مردم خیلی جذاب هستند ربطی به زیبایی چهره‌شان و یا نرمی صدایشان ندارد . شاید باورتان نشود اما دین دو مورد این تاثیری در جذابیت افراد ندارند. بلکه این افراد با استفاده از قانونی خاص که در ادامه برایتان توضیح میدهم جذاب هستند. ینی جذابیت این افراد نتیجه عمل کردن به قانون جذب هست . قانون جذب یکی از بیشمار قانون های جهان هستی هست !

 

بزرگترین راز جذب...

بزرگترین راز جذب مرد و زن از قانون جذب گرفته شده ‌ بار ها و بار ها به گفته ام که هر کسی بدون استثنا باید حداقل یک بار درمورد قانون جذب مطالعه کند و آن را حداقل بصورت مقدماتی یاد بگیرد. اما افراد همیشه میگویند که وقت و یا حوصله کافی برای اینکار ندارند. اما جالب هست که برایتان بگویم اگر آنها فقط یک گوشه کوچکی از راز را یاد بگیرند دیگر ‌کسل و بی حوصله نخواهند بود و به اندازه کافی وقت خواهند داشت - چه بسا وقت اضافی هم خواهند داشت - اما آنها از این موضوع هیچ گونه آگاهی ندارند. شاید بهتر هست که قانون جذب را مانند دوپینگ ببینید ‌ دقیقا عین جادو عمل خواهد کرد. پس از به کار گیری قانون جذب دیگر شما کانون توجهات خواهید شد . همانطور که میلیون ها نفر در جهان آن را بکار گرفته اند و هم اکنون کانون توجهات هستند. از نظر من بزرگترین راز جذب یا مهمترین قسمت قانون جذب ، جذب افراد می باشد . با جذب افراد شما روابط عالی خواهید داشت و در هر ارگان یا حزبی نفوذی انکار نشدنی خواهید داشت . در آن صورت هرگز کارتان لنگ آدمها نمی ماند و همه مشتاق خواهند بود تا خودشان کار شمارا آنجام بدهند. با جذب افراد ، هر چیز خوبی که فکرش را بکنید به زندگیتان سرازیر خواهد شد.

 

راز جذب زنان ...

گوش دادن در عین اینکه یک هنر بسیار بزرگ هست ، یکی از راز های جذب افراد هست . گوش دادن رمز مختص جذب زنان هست . اگر کسی متوجه این موضوع شود که شما با حوصله تمام و صبر دارید به حرف های او گوش میدهید مطمئن باشید که اگر به او بگویید ماست سیاه هست ، قبول خواهد کرد !

آنچه که ما میگوییم یک سری اطلاعات از پیش آماده شده هستند اما آنچه که ما از طریق گوش دادن میشنویم تماماً اطلاعات جدیدی هستند که تا چند ثانیه قبل از اینکه از دهان طرف مقابل بیرون بیایند ما هیچ آگاهی درمورد آنها نداشتیم . این مهم هست که شما بتوانید یک شنونده حرفه ای باشید زیرا فرق افراد جذاب با کسانی که همه از آنها بیزار هستند در همین جا هست ، نحوه گوش دادن. برای گوش دادن حرفه ای چند نکته را باید رفایت کنید .

۱_ سرتان را کمی جلو تر بیاورید : شاید برایتان جای تعجب باشد اما باید این کار را انجام بدهید . این کار کمی گوش دادن شمارا واقعی تر میکند و طرف مقابل بیشتر تشویق میشود تا با شما حرف بزند و اینگونه اعتماد عجیبی نسبت به شما به او دست می دهد. زمانی که با یک زن حرف میزنید سرتان را کمی از حد معمول جلو تر ببرید تا او اینطور فرض کند که شما مشتاقانه دارید به او گوش میدهید و به او توجه میکنید . احساس مهم بودن به او دست خواهد داد و هیچ چیزی مهم تر از این نیست . این همان برگ برنده شما در مقابل زنان هست .

۲_ آبروهایتان را زیر هم ببرید : شاید در نگاه اول این مورد خنده دار باشد .اما باور بکنید که هیچ چیزی تا این اندازه شمارا جذاب تر نشان نمی دهد ! اگر در عین اینگه سرتان کمی جلو تر هست ، ابرو هایتان را زیر هم ببرید جذابیت شما چند برابر خواهد شد و طرف مقابل بی بدیل جذب شما خواهد شد . از شما میخواهم که حتی برای یک بار هم که شده این تمرینات را عملاً انجام دهید و نتیجه اش را حتما بمن گزارش دهید. فقط نکته ای که اینجا وجود دارد این هست که طوری رفتار نکنید که طرف مقابل تان تصورش شود که شما دارید او را مسخره میکنید . منظور من این هست که بیش از اندازه نه سرتان را جلو ببرید و نه آبرو هایتان را زیر هم ببرید . به اندازه کافی این کار را انجام بدهید . نه زیاد و نه آنقدر کم که طرف احساس نکند شما برای گوش دادن به حرف های او اشتیاق کافی را ندارید .

۳_ سوال بپرسید : اگر شما تمام مراحل قبل را به ترتیب انجام دادید حالا نوبت آن رسیده که به این نکته بسیار مهم توجه کنید . در حالی که دارید به حرف های طرف مقابل تان گوش میدهید ، زمانی که یک نکته مهمی گفت و یا روی جمله ای تاکید کرد باید پس از آنکه آن جمله و یا نکته را تمام کرد یک سوال در آن رابطه از او بپرسید. به این طریق او مطمئن می شود که شما با تمام وجودتان به او گوش فرا داده اید. فقط دقت کنید که سوالتان باید در باب موضوع و یا نکته باشد که او دارد در این رابطه با شما حرف میزند. سوال بی ربط نپرسید که به او این احساس القا شود که شما حوایتان به حرف های او نیست و بقول شاعر :

تا حالا وجود حاضر غایب شنیده ای ؟/ خودم اینجا و دلم حای دیگریست .

دقت کنید اگر پس از اینکه طرف مقابل تان حرف هایش را تمام کرد یک جمع بندی از آنچه که او گفته بکنید ، جذابیت شما انکار نشدنی خواهد بود . مطمئن باشد . حتما این نکات را بکار گیرید تا به شما ثابت شود که صدای جذاب و یا چهره ای زیبا ملاک دوست داشتن نیست . 

 

زبان بدن...

شاید این اسم "زبان بدن" برایتان کمی عجیب بنظر برسد. هر آنچه که در پاراگراف قبل به شما در رابطه با جذب یک زن گفته شد را زبان بدن می نامند. زبان بدن ینی حرکات بدن شما . بدن انسان ها در جاهای مختلف ، حالت های مختلفی به خود میگیرد . مثلا موقع گوش دادن به یک زن شما سرتان را کمی جلو تر میبرید و ابرو هایتان را به کمی زیر هم میکشید . به این کار شما که باعث جذب افراد میشود ، زبان بدن می گویند .هر کسی بتواند تکنیک های زبان بدن را بهتر انجام بدهد شانس بیشتری برای پیروزی در مذاکره ها ، سخنرانی ها ، محالس و... دارد . زبان بدن را باید هر کسی که میخواهد فرد تاثیر گزاری باشد یاد بگیرد. اگر میخواهید زبان بدن را به طور حرفه ای و کامل یاد بگیرید تا به یک انسان آهن ربایی تبدیل شوید ، به شما دوره زبان بدن از مرتضی بلوچ را پیشنهاد میکنم.

 

راز جذب مردان...

برای جذب یک مرد کافیست از او تعریف کنید تا از شما اطاعت کند. وقتی از یک مرد تعریف بکنید و از ویژگی های مثبت او بگویید او طوری فرض میکند که شما او را دوست دارید . قبلا گفته بودم که برای یک زن هیچ چیزی مانند اینکه بفهمد شما به او توجه میکنید مهم نیست . و حالا هم میگویم برای یک مرد هیچ چیزی به این اندازه مهم نیست که او بفهمد شما او را دوست دارید. تعریف از او هم این حس دوست داشتن را به او القا میکند‌ . بد نیست این را امتحان کنید . فقط توجه بکنید که شاید بار اولی که شما از یک مرد تعریف میکنید او از سر خجالت فروتنی کند و زساد اهمیت ندهد اما اگر این رفتار شما تکرار شود و بار دیگر از او تعریف بکنید ، قطعاً هیچکس در نظر او مانند شما جذاب و دوست داشتی نیست. در اینجا هم مواظب باشید که زیاده روی نکنید . همچنین کم گزاشتن نیز میتواند بر روی جذابیت شما بی تاثیر باشد . نه کم و نه خیلی زیاد . پیشنهاد من متوسط رو بالا هست ! .

 

نتیجه گیری...

در این نکته ۲ قانون غیر قابل انکار و بدون رد خور در رابطه با جذب افراد با شما در میان گزاشتم . و آن دو نکته در خلاصه ترین حالت این ها بودند :

۱_برای جذب یک زن ، با تمام وجود به او گوش دهید .

۲_ برای جذب یک مرد ، از او تعریف کنید .

فراموش نکنید که اگر شما ۲۰۰ کتاب در این رابطه بخوانید و تا زمانی که اجرا نکنید اید کمترسن تاثیری بر روی جذاب تر شدن شما نداشته باشند تا زمانی که آن هارا اجرا نکنید . پس همین حالا هر آنچه که از این مقاله آموختید را بکار بگیرید . فرقی نمیگند روی پدر یا مادر و یا خواهر و یا برادر و... . فقط کافیست این هارا امتحان کنید تا نتیجه معجزه آسا را ببینید . 

 

پایان...

منتظر نظرات ، پیشنهادات  حتی انتقادات شما هستم .

 

نویسنده : "مرتضی بلوچ"